Tweede reisdag

5 maart 2020 - Kearney, Nebraska, Verenigde Staten

Na een goede nachtrust en heerlijke douche en ontbijt klaar voor de reis. We hebben niets op het oog en kijken hoever we komen. "Wat een verschil met gisteren, de wind is gaan liggen en de zon schijnt. Met de vlam in de pijp scheuren we door Nebraska. In de ochtend koffie en maar gelijk weer tanken. Pffff, weer schrikken. Jan moest 134 dollar tanken en Ton 116 dollar. De 6 liter V10 motor lust wel wat. Maar wat een genot.

In de middag kwam de wind weer en Nebraska is wel erg open met veel velden mais. De wind in de flank is niet prettig en besluiten om de snelweg af te gaan en een camping te bezoeken in Kearney. Nadat we het besluit hebben genomen om dit te doen begon bij Jan het lampje van de handrem te branden en bij aankomst op de camping nog een melding. Geen idee wat dit is en morgenochtend maar naar een RV zaak vlakbij.

Mooi RV park en prachtige plaatsen. Poten uit en een borrel. Dat hebben we verdiend.

Tot morgen..

1. Tonny en BERT:
    5 maart 2020
    Alles Gelezen ...nu al avontuur!!
    Veilige reis toegewenst jullie wel toevertrouwd!!
  2. Margo en Peter:
    5 maart 2020
    Ziet er top uit luitjes, zijn geen lullige karretjes. Leuk om jullie zo te volgen 👍🤠
    Have fun
    Groetjes Margo en ik zei de gek
  3. Sjaak:
    7 maart 2020
    Ziet er goed uit en het weer is goed.
    Mooie foto’s
    Veel plezier