2e update

20 maart 2020 - Newark, New Jersey, Verenigde Staten

Vanochtend 05.35 lokale tijd geland op vliegveld Newark in New York. Nu snel naar de self check balie om de vlucht van vanavond om 18.55 lokale tijd zeker te stellen (voor wat het waard is). Vriendelijk personeel van United is behulpzaam met het inchecken en waarempel, gelukt. Nu tijd voor koffie bij Starbucks en wachten tot we de bagage kunnen droppen. Ook op dit vliegveld is te merken dat er weinig activiteiten zijn. De helft van alle winkels zijn gesloten en bij de security is nog maar èèn balie open. New York is een stad waar de virus zich iedere dag verdubbeld en waar zojuist met het schrijven van dit verhaal de beslissing is genomen door de burgemeester van New York dat er een complete lockdown van kracht is. Dus ook New York dicht. Verschrikkelijk. Wij hopen dat de mensen die nog van zijn of haar vakantie genieten in de states niet te veel belemmerd worden door de genomen maatregelen en op tijd naar huis kunnen. Maar gezien de snelheid waar extreme maatregelen steeds sneller worden genomen is je juiste beslissing " WEGWEZEN" .

Wij hopen dat het laatste verhaal morgen gaat over de geweldige reis die wij hebben meegemaakt en dat de route op de kaart weer zich in Nederland bevind..

Tot morgen...

Ps, zal de foto's nog even updaten met wat vergeten items dus misschien leuk om nog even het foto album te bekijken!!

1. Rob en cora:
    20 maart 2020
    Erg jammer, dat zo'n mooie reis zo moet eindigen. Het is niet anders. Als jullie maar weer gezond op Schiphol staan is alles weer ok.
    Gelukkig hebben jullie de foto's nog.😂 en volgende keer beter.
    Goeie terugvlucht voor alle 4.
  2. Margo en Peter:
    21 maart 2020
    Wat een rust daar joh, poepie gelaten Jan ?
    Goeie reis luitje, hoop op een voorspoedige terugkomst in de altijd mooie Hoekse Waard ! Stay save 🤠🥊