Derde reisdag

6 maart 2020 - Silt, Verenigde Staten

Vroeg opgestaan om naar de garage te gaan voor een foutmelding met de remmen bij Jan. Eerst wassen, ontbijt en dan de camper eens starten. "Geen foutmelding" Dan maar eens een proefrit op de camping om te kijken of alles goed werkt en alles werkt prima. Dan maar lekker vroeg op pad om een camping te halen na Denver.

Zonnetje schijnt en het rijden gaat prima. Af en toe wat zwaartransport op de weg maar in de staat Nebraska is niets te beleven. Op naar Colorado, waar wij via Denver naar Silt gaan om de camping te bezoeken.

Colorado heeft enorme farms waar honderden koeien op het land staan die waarschijnlijk voor de slacht zijn. Mooi landschap waar we doorheen rijden. Vanuit de verte zie je al bergen met sneeuwtoppen van de Rocky Mountains bij Denver.

Eenmaal bij Denver aangekomen wordt het al drukker en de wegen vertonen wat gaten en scheuren. "Wat een vreselijke weg" Klimmen en dalen en dat met een grooooote camper. Wat een drama. Er kwam geen einde aan, dwars door de bergen met sneeuw aan de kanten en vrachtwagens die je ook nog inhalen. Als we dit kunnen dan zijn we echte chauffeurs!!!!  Om 17.45 uur bij de camping en elkaar even gefeliciteerd dat we dit hebben gefixt. Eerst een borrel om daarna te eten, douchen en wat te drinken. Uiteraard komen de dobbelstenen op tafel voor een potje yatzee.

Niet veel foto's vandaag maar morgen begint het echte werk waar we vòòr de middag in Moab zijn om te wandelen en het prachtige Arches park te bezoeken.

Tot morgen....

1. Tonny en BERT:
    6 maart 2020
    Tussen die bergen met die grote bus toch nietig als je de foto's vergroot!!🤗🤔😘
  2. Rob en cora:
    6 maart 2020
    Prachtig allemaal en wat een avontuur met die giga car.
  3. Sjaak:
    7 maart 2020
    Ziet er goed uit veel plezier en groetjes aan iedereen