Bijna het einde

19 maart 2020 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Wat een einde!! Vanochtend werden wij gebeld door Travelhome dat zij een vlucht konden boeken voor morgenochtend 10.00 uur Las Vegas naar New York en daarvandaan naar Amsterdam. Het werd aangeraden dit te doen omdat het met de dag moeilijker wordt om het land te verlaten. Na overleg toegestemd om dit te doen en besloten om vanmiddag naar Las Vegas te gaan en vanaf de camping nog de shuttle te nemen naar de strip. Bij aankomst op de camping wist de dame bij de receptie te vertellen dat voor heel Las Vegas een sluiting is en de lichten uit zijn. "Hoe is het mogelijk dat deze wereld stilstaat" Vanochtend in Death Valley sluiten ook alle winkels,hotels, campings en informatiecentra's de deuren.  Heel snel wegwezen....

Blij dat we morgen nog naar huis kunnen kregen we vanmiddag een mail dat de vlucht van Las Vegas naar New York is gecanceld!!! Dat is een heeele grote domper bij ons. Temeer het al in Nederland middernacht is en de luchtvaartmaatschappij zeer moeilijk te bereiken is. Kijken voor een andere vlucht is moeizaam dus de wekker op 00.00 uur zodat we Travelhome kunnen bellen voor advies. Hopen op een goede afloop.

Verhaal wordt vervolgd....

1. Rob en cora:
    19 maart 2020
    Wat een ellende en spanning na zo’n mooie reis. Zie net dat nu alle 3 vluchten naar AMS gecancelled zijn. Advies is hier dat je je meld op de site van buitenlandse zaken of de ambassade, zodat men weet dat en waar jullie vast zitten.
    Nogmaals sterkte
  2. René Tijs:
    19 maart 2020
    Toch maar blijven hopen dat het goed komt. Het is een drama voor iedereen. Zolang we maar gezond blijven dat is het belangrijkste.