Laatste dag

21 maart 2020 - Strijen, Nederland

Wat waren wij blij dat de tijd naderde richting de 6.55pm en het scherm van vertrektijden op het vliegveld nog geen andere kleur vertoonde. Het geloof dat deze vlucht op tijd zal vertrekken is een feit. Na vele stoelen, banken en tafels te hebben gehad op het vliegveld Newark, inchecken en het vliegtuig in. " nu zijn we echt blij" zeiden we in koor. We gaan naar huis.

In het vliegtuig komen we ook de Corona gevolgen tegen. Vele Nederlandse militairen uit Houston gaan terug naar huis om te helpen in Nederland t.b.v. Corona en een praatje met een stewart van United wist te vertellen dat dit de laatste vlucht zal zijn van de stewarts en worden ontslagen. Er zijn geen internationale vluchten meer gepland bij United en kan het personeel niets meer bieden. Heel triest.

Tijdens dit schrijven kan je zien op de kaart dat de lijn weer terug is in Nederland en dat dit echt onze laatste dag zal zijn. Op 1 maart begonnen aan de trip en nu 21 maart stappen we thuis uit de auto en hebben we een verhaal opgebouwd die we nooit zullen vergeten. De vele foto's en filmpjes die we hebben geven een kleine blik van deze reis, maar het verhaal zit tussen deze vier fantastische vrienden.

Wij hopen dat jullie plezier hebben beleefd aan ons verhaal en zal niet op de gebruikelijke manier eindigen met " tot morgen...."  maar met pijn in ons hart...

Tot ziens.....

20200319_171211

1. Rob en cora:
    21 maart 2020
    Heel mooi geschreven. We hebben van de verhalen genoten. Blij dat jullie weer gezond thuis zijn .
    Hopelijk gauw tot ziens