Dag 15 Death Valley

18 maart 2020 - Furnace Creek, California, Verenigde Staten

Vandaag vanaf de camping in Barstow rijden naar Death Valley national park waar we de camping in het plaatsje Furnace Creek midden in het park hebben geboekt. De rit door Death Valley is heel bijzonder en prachtig. Diverse kleuren in de rotsen en de vallei in het wit wat zout is. Stoppen bij een plek en over de zoutbodem lopen is heel bijzonder. Zomers kan de temperatuur oplopen tot 50 graden dus dan ga je niet snel wandelen. Waar wij lopen over het zout is het 853m onder zeeniveau en bijzonder want dit is het laagste punt ter wereld. Geniet van de mooie foto's van Death Valley...

Bij aankomt op de camping de RV neerzetten en naar de lobby voor internet want dat hebben we niet op de camping. Wij zijn erg benieuwd of we al wat nieuws hebben van Travelhome over de ontwikkelingen voor de komende dagen richting Nederland. En dat hebben we. Travelhome heeft ons proberen te bereiken maar in Death Valley is totaal geen bereik. Het verzoek van Travelhome is om aan te geven waar we zitten en of we snel weg kunnen want het advies is om zo snel mogelijk naar Nederland te reizen.

Wat een domper. Gelukkig zitten we 120 mijl van Las Vegas en besluiten om morgenochtend naar Las Vegas te reizen om in ieder geval klaar te zijn mocht er iets beschikbaar komen voor de terugvlucht. Wij houden jullie op de hoogte. In ieder geval straks gezellig koken en een borrel drinken...