Dag 4

7 maart 2020 - Moab KOA, Verenigde Staten

Wat heerlijk om tussen de bergen van de Rocky Mountains wakker te worden met een stralende zon. Eerst de camper even opfrissen want na zo'n reisdag van gisteren zijn de ramen en lampen aardig vies geworden. Vandaag een korte rit naar Moab in de staat Utah van ongeveer 280km. De rit voert ons langs prachtige vergezichten en rotspartijen en geeft al een voorbode van al dat moois wat deze staat te bieden heeft. Eerst de camping regelen en wederom mooie plaatsen met uitzicht op de hier bekende rode rotspartijen. Koffie, broodje en met èèn camper op weg naar het National park Arches die we vanmiddag gaan bezoeken.

Het park bestaat uit een weg met zijtakken die ongeveer 40km is en met eigen auto moet bezoeken. We zijn met de camper van Jan en als we door de rocky mountains kunnen rijden dan kunnen we dit ook met de camper. En inderdaad, het rijden was geweldig.

Van al dat pracht wat de natuur te bieden heeft valt vaak een stilte en ongeloof wat je te zien krijgt. "hoe is het mogelijk" en "niet normaal" hoor je bij iedere stop die we maken. Wandelingen gemaakt naar rotspartijen en talloze foto's gemaakt maar het gevoel is moeilijk over te brengen wat je in dit park hebt. Toch proberen en veel foto's van Archer park bijgevoegd. In de avond heerlijk gegeten in een typisch amerikaans restaurant wat hier heel gewild is. "Moab Brewery" Dit is een tent die zijn eigen bier brouwt en heerlijk eten op de kaart heeft staan. Als een speer naar de camping voor een laatste borrel vandaag en zeer voldaan naar bed.