Dag 5

8 maart 2020 - Bluff, Utah, Verenigde Staten

Deze dag begint met een zonnetje op de rotspartijen die je ziet als je ogen opengaan in de camper op een mooie KOA camping in Moab. Vandaag een hele korte rit naar de volgende camping , Death horse state park van 30 miles (48km) zodat we tijd hebben om Moab te bezoeken. Leuk stadje met nog de uitstraling van de cowboys en indianen tijd.

Hierna de state park Canyonland bezocht. Wederom met de camper er door heen rijden en genieten van al dat geweld wat dit park te bieden heeft. Rotspartijen van enorme hoogte en vergezichten tot ........  Erg mooi. De rit naar de camping is hier vandaan maar 10 miles want we hebben een plek geboekt op het state park.

Op de camping stond onze plek gereserveerd met onze naam op het boord en dit is echt geweldig, wat een plek midden in de natuur. Lekker borrelen en een wandeling door het park. Kampvuur maken, eten koken, borrelen en genieten van de natuur en de warmte van het haardvuur. Voldaan tanden poetsen en naar bed..