Dag 9 Route 66

12 maart 2020 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Vadaag de Route 66 genomen van Grand Canyon naar Lake Havensu waar we een camping op gaan zoeken. Wij moeten eerlijk zeggen dat dit stuk van de route 66 ons niet heeft stil doen staan. Saai vanuit de camper dus gewoon doorrijden. In de plaats Kingman gestopt voor koffie in een leuke straat die in het teken van de 66 staat.

Door naar Lake Havensu, mooie plek aan het meer en met wat geluk een plekje op een camping aan het meer. Slide-out, poten uit, stroom aansluiten, borrelen, eten en genieten van de ondergaande zon aan het meer.

Ton en Lucienne maken in de avond nog een wandeling naar de London Brigde vlakbij en genieten van het uitzicht.

Tot morgen....

1. C. Leemberg:
    12 maart 2020
    Een heuse sneeuwpop 🤭 die hebben we hier niet eens kunnen maken haha
    Route 66 zo mega bekend, toch wel bijzonder om er zelf over heen te rijden denk ik zo, ook al was dit stuk niet bijzonder boeiend de foto's zijn zeker de moeite waard.