Dag 10 Joshua Tree

14 maart 2020 - Dillon at Langlois, California, Verenigde Staten

Vandaag vertrekken wij uit Lake Havensu naar het National Park Joshua Tree waar we in het park een plek hebben gereserveerd. De weg naar de volgende staat Californiè naar Joshua Tree is lang zonder ook maar iets tegen te komen. Denk dat we 100km hebben gereden zonder iets tegen te komen. In de middag kregen we op de mobiel een alert dat heel slecht weer op komst is, en inderdaad, het ging los. De woestijn waar we in reden zorgde voor een kolkende massa van stenen en modder over de weg. De saaie weg werd nu een weg waar we met een snelheid van 20km nog erg op moesten passen.

Toch redelijk op tijd Joshua Tree bereikt en op naar ons plekje door het park. " wat een mooi park is dit" En wat een mooie plek voor de campers tussen de rotsen en struiken. Als Fred Flinstone langs zou komen in een houten trapauto zou dit bij dit park passen. Het lijkt wel Yellostone uit deze tekenfilm serie. Geweldig. In de middag begon de zon nog te schijnen en een wandeling gemaakt dwars door het park.

Na de wandeling borrelen, eten, douchen en naar bed.

Tot morgen.....

1. Wim:
    15 maart 2020
    Ja mooi park hė, goed plekkie tussen de rotsen, heb je Clint Eastwoord niet op zijn paard voorbij zien komen :-)
    Mooie cactussen
    Have fun