Dag 11 Palm Springs

14 maart 2020 - Dillon at Langlois, California, Verenigde Staten

Vandaag eerst naar de Cactus Hill on Joshua Tree waar volgens de folder veel cactussen staan. Prachtig om te zien hoe deze planten groeien en bijna de bloemen laten zien. Hierna de rit naar de camping in Palm Springs waar we twee dagen staan om te genieten van het mooie weer wat dit weekend wordt voorspeld. 12.00 aangekomen en eerst maar eens wat cleanen en opruimen in de camper. Borrel en in de middag een bezoek gebeacht aan de outlett mall. Eindelijk eens shoppen in de vakantie. Grote mall en uitgestorven, voornamelijk doir de coronavirus.

De Corona is ook in de USA een ding aan het worden. Ook hier lege schappen in de toch enorme supermarkten en overal bij de ingangen en op de balies doekjes en/of creme voor je handen. Wij hopen dat de terugvlucht volgende week zaterdag geen gevolgen voor ons heeft...

Even wat cijfers en dan tot afgelopen woensdag:

2300 miles gereden (3748km)

308.5 gallon benzine verbruikt (1167.8 liter)

Verbruik 1: 3,2 liter met een 6liter V10 motor.

Gisteren de staat Californiè ingereden wat de teller op 9 staten staat waar we doorheen zijn gereden..

Tot morgen....

1. René Tijs:
    14 maart 2020
    Mooi
  2. C. Leemberg:
    15 maart 2020
    Goedemorgen,
    Wauw dat zijn al behoorlijk wat kilometers en dat onder alle weeromstandigheden. Jullie zijn ondertussen al behoorlijk ervaren camper reizigers geworden.
    Maar dat de camper zo'n grote drinker is poeh .
    Al die cactussen is wel een bijzonder gezicht even wat anders dan die in een potje in de vensterbank.
    Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen winkelen ondanks het Corona virus dat zo'n beetje heel de wereld in zijn greep houdt.
    Op naar de volgende kilometers met al het moois wat jullie weer tegen zullen komen . Ik kijk weer uit naar de foto's.
    Lieve groet Carla
  3. Tonny en BERT:
    15 maart 2020
    Bedankt Jan t is weer genieten met de foto's erbij.
    Geniet van de natuur en vrijheid hier gaat alles op slot!!
    Nog niet zo erg als in Spanje daar word je door de politie nasr huis gestuurd als je de hond uitlaat.. overkwam mn kleinzoon daar!!