Dag 12 Palm Springs

15 maart 2020 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Omdat de weersverwachting voor Palm Springs het hele weekend goed is hebben wij gisteren besloten om deze plek een dag te verlengen dus blijven hier tot maandag. Heerlijke plek in de zon met een lekkere zwembad dus niets te klagen. Vanochtend verse koffie gehaald bij de ontbijtzaal en zag op de kaart Pancakes staan dus om te proeven drie besteld om mee te nemen. Nou, de Pancakes waren net zo groot als een pannekoek in Nederland en dan dubbel zo dik. Veel lol bij aankomst op onze plek en heerlijk genoten van de pannekoek in de ochtend. Gehele dag relaxen, zonnen en een duik in het zwembad.

Einde middag een bezoek brengen aan het stadje Palm Springs Downtown. Wat een prachtig levendig stadje. Èèn lange straat met veel shops en eettentjes. Wat opviel waren de vele LBHBTers die hier zijn. Of dit ligt aan een festival of zoiets weten we niet maar het was erg gezellig. Heerlijk gegeten in de stad en einde avond terug met de camper. Tanden poetsen en hoppaa, naar bed...