Dag 8 Grand Canyon

11 maart 2020 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Gisterenavond bij het kampvuur kwam het idee om vroeg in de ochtend het bos in te gaan om wilde dieren te spotten. We blijven tenslotte twee dagen op deze camping staan. Om 07.00 uur naar buiten het bos in. Na ongeveer een uur lopen hebben we wel geteld èèn eekhoorn gespot dus geen succes. Maar, we zijn heerlijk buiten en lekker weer. Totdat er na ongeveer 1 1/2 uur wat nattigheid ging vallen en besluiten om richting het cafe te gaan voor koffie. Dat was zeker nog een half uur lopen en de nattigheid werd natte sneeuw en daarna grote vlokken sneeuw. "Hoe is het mogelijk" . Nat en koud bij het cafe aangekomen en lekker de tijd genomen om even bij te komen. Inmiddels is het buiten een witte wereld geworden en besluiten om nog even van de sneeuw te genieten huiswaarts naar de camper. Aangekomen bij de camper, kachel aan, douchen en lekker lunchen. In de middag een borrel en yatzee spelen.

Om ook de ondergaande zon te spotten op de bergen weer naar buiten,wandelen en naar de spotplekken. En terecht, het was weer prachtig om te zien. Het landschap tovert zich om in een waar spektakel. Wij weten dat foto's dit niet geheel vast kunnen leggen maar zal hier toch wat van publiceren.

Eten onderweg in het restaurant van het park en rond 21.00 uur huiswaarts wandelen. Wat vliegt de tijd.

Tot morgen.....

Ps, door de zeer beperkte verbinding in de Grand Canyon kunnen we de foto's morgen publiceren zodra we goede wifi hebben.

1. René Tijs:
    👍👍
  2. René Tijs:
    Is het mooier dan Noorwegen met ons campertje? 😄😄
  3. C. Leemberg:
    11 maart 2020
    Dat wandelen was toch zeker de moeite waard ,want zeg nou zelf je komt tenslotte niet elke dag een eekhoorn tegen . Haha ik bén benieuwd naar jullie " Winterse " foto's groetjes Carla
  4. Margo en Peter:
    12 maart 2020
    Waaaauw schitterend ! Prachtig mooi luitjes, ik zeg vooral doorgaan. Het leven is tenslotte herinneringen maken 👌🏿 Groetjes Margo en Peter
  5. Marco:
    12 maart 2020
    Prachtig allemaal
  6. Jacqueline:
    13 maart 2020
    Gelukkig geen beren gezien. Vind het maar spannend haha