Dag 7 Grand Canyon

10 maart 2020 - Grand Canyon Village, Arizona, Verenigde Staten

Aangekomen na een saaie rit door nowmansland bij de Grand Canyon. Bizar. We dachten bij de andere national parken wel alles gezien te hebben maar dit is werkelijk enorm. Spannend was het bij inchecken voor de camping omdat de lengte van de camper niet meer mocht zijn dan 27ft en die van ons zijn 33ft. Na wat afleidingsmanouvres van Jan zijn ze niet gaan checken en als een speer doorrijden naar de plek. Midden in het bos staan we tussen de tentjes met twee enorme campers. Hahaha.

In de middag heerlijk wandelen over de top van de Canyon South Rim. Wij hopen dat de foto's enig beeld geven van wat wij zien. AWESOME. Zie de foto's en geniet. Einde van de rim koffie in het bike cafe en nog 2 miles terug wandelen naar de camper.

Kampvuur maken, borrelen, pizza in de oven, borrelen en naar bed.

Tot morgen....

1. Rob en cora:
    10 maart 2020
    “ smooth talking “ kun je aan Jan overlaten 😂
    Geniet ervan. Ziet er awesome uit.
  2. C. Leemberg:
    10 maart 2020
    Hallo lucienne,Ton, Jan en Wilma
    Wat een super mooie reis hebben jullie tot nog toe en wetende dat er nog heel veel bijzondere, spannende en mooie plaatsen gaan komen. Wellicht met of en toe een spannend moment om er überhaupt te komen haha want de campers zijn echt wel groot hè.
    Fijn dat jullie dagelijks tijd weten vrij te maken om ons te laten mee genieten.😉
    Hebben jullie,Lucienne en Wilma ook al even achter het stuur mogen plaatsnemen ? Lijkt me een bijzondere ervaring om zo'n grote camper te besturen gelukkig zijn de wegen daar ook groot pfff als het niet te hard waait tenminste.
    Veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende verslag.🚙