Camper ophalen

3 maart 2020 - Middlebury, Verenigde Staten

Wat een dag. 06.15 opgehaald van het hotel om naar de locatie te gaan waar de instructie wordt gegeven over de camper. De bus stond klaar bij het hotel en zijn met ongeveer 40 personen.

Aangekomen op de plek stonden de nieuwe campers klaar om verdeeld te worden over de 40 mensen uit de bus. Wij zijn eens gaan tellen hoeveel er voor vandaag klaar stonden maar waren erg verbaasd dat er veel grote a klasse campers waren en maar 5 kleinere. " Het zal toch niet zo zijn dat we zo'n grote lap krijgen" zeiden wij tegen elkaar. Wij waren als èèn van de laatste aan de beurt en hielden bij wat er werd uitgereikt aan de andere en toen wij aan de beurt waren was het lot al bezegeld,, de kleinere waren al vergeven en alleen de grote lappen bleven over. JEZUS, wat gebeurt ons. Maar na de instructie kwam ook de vreugde. " wat een gaaf ding zeg" zeiden we tegen elkaar. Wanneer heb je nou een camper met 4 tv' s aan boord en met een slide out voor de slaapkamer en een slide out voir de eethoek/keuken. Lekker op ons gemak de camper ingericht en de eerste rit naar de Wallmart voor inslaan van boodschappen. Even wennen aan het rijden maar in èèn woord geweldig.

Einde van de dag naar Shipshewana gereden, een dorp waar de Amish wonen en alles nog met paard en wagen gaat. In de avond heerlijk gegeten in Middlebury waar de Amish een geweldig restaurant runnen Das Dutchman Essenhaus. Weer terug naar de camping waar alles is begonnen om te slapen en morgen weer fris aan de rit te beginnen.

Tot morgen..

1. Rob en cora:
    3 maart 2020
    Top. Groter verschil dan met amish koets kun je bijna niet bedenken.
    Veel plezier vandaag
  2. Peter:
    3 maart 2020
    Niet vergeten de keuken weer terug te plaatsen als je gaat rijden mannen!!!
    Geniet ervan.
  3. C. Leemberg:
    3 maart 2020
    Wauw dat ziet er super uit.
    Maak er een mooie rit van, en geniet van alles wat op jullie pad komt.
    Groetjes Carla
  4. Marielle:
    4 maart 2020
    Een rijdend huis, enjoy!!